יו"ר 'הרבעון הרביעי': "הולכים למשבר וגם להתחדשות"

אסתי פלד 3 Comment on יו"ר 'הרבעון הרביעי': "הולכים למשבר וגם להתחדשות"

ד"ר יואב הלר, יו"ר ארגון "הרבעון הרביעי" לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "הממשלה החליטה שיש רפורמה, ואני חושב שיש לגיטימציה לממשלה נבחרת להעביר רפורמה. מכאן, ועד רפורמה כה מרחיקת לכת וכשהיא קורעת את העם, יש נתונים אובייקטיבים שזה הלך רחוק מדי. השמאל בחרדה, אבל לפיד וגנץ נכנעים למפגינים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון:

ד"ר יואב הלר, יו"ר ארגון הרבעון הרביעי לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו תנועה אזרחית שהוקמה בממשלה הקודמת, צפינו שקורים תהליכים בחברה הישראלית שמובילים אותנו למשבר או להתחדשות. צפינו שהשנים הקרובות תהיינה קשות. יש שינוי בפוליטיקה, בין "משחק סכום אפס" לבין "פוליטיקה נכנעת". יש צמא בעם, באים אלינו מכל החוגים, מימין ומשמאל. ראיתי את העובדה שהיה ראש ממשלה עם שישה מנדטים, זה כשר אבל מסריח"

"צריך להסדיר ברית בין הצדדים בישראל, יש דברים שאי אפשר וצריך לארגן אמנה. בניגוד למה שהיה פעם אנחנו פונים להמונים, אנחנו שואפים ל-400,000 מצטרפים בשנים הקרובות. הפוליטיקאים גמישים כשהם רואים איפה העם. הממשלה החליטה שיש רפורמה, ואני חושב שיש לגיטימציה לממשלה נבחרת להעביר רפורמה. מכאן, ועד רפורמה כה מרחיקת לכת, וכשהיא קורעת את העם, יש נתונים אובייקטיבים שזה הלך רחוק מדי".

"יש כאב אמיתי בצד השני, הם חושבים שלוקחים את המדינה. תחשבו שהיו סוגרים לציבור החרדי את בתי המדרשות. מחד, יריב ורוטמן לא נענו לתחושתי לבקשת הנשיא, מאידך לפיד וגנץ נכנעים למפגינים. "לקראת יום העצמאות והזיכרון, אני חושב שהעם צריך לקרוא למנהיגים הפוליטיים להרגיע ולשמור על הדבר המופלא הזה שנקרא מדינת ישראל"

ד"ר הלר סיכם: "יצאתי בחריפות נגד הסרבנות, אבל אין ספק שחלק מהרפורמה הזאת נועדה לפטור עשרות אלפים מגיוס. אנחנו מנסים להעיר את המנהיגים על ידי העם"/



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מטורף לשמוע בנאדם מדבר יפה כל כך על הכנסת אורחים ועל דמוקרטיה אמיתית אבל כשמנתחים את דבריו מגלים אפס הבנה לרגשות הציבור ולרצונותיו האמיתיים

  2. 2

    אני תוהה מי מממן את התנועה הזו? מה המטרה האמיתית שלה? אני מרגיש שיש כאן מניפולציה כדי לייצר שקט בשטח ולאפשר לממשלה להמשיך את פעילותה מתחת לפני השטח.
    הבעיה העיקרית היא האמון כלפי המנהיגים והקצת התנועה הזו היא לפסטר להשתיק את הציבור ולתת לממשלה הזו שקט שתוכל לעשות כרצונה. זו דיקטטורה לשמה!!!

  3. 1

    זו רק אני או ששיח הכנסת האורחים אינו כולל אורחות?